torsdag den 13. oktober 2011

Et par billeder af mine "lopper"

 Bim bam dåser i massevis...
 Lidt flere dåser....
 Her ses en af mine "brandkasser" - denne er tapeteseret og malet.
Masser af retro service - kopper, tallekener, æggebægre
 Retro stof i bunker så det er lige til at gå til - har også en del sengetøj.....
Derudover en del gardin og hyndestof....stof til puder m.m
Til jer som godt kunne tænke sig et ekstra køleskab...eller måske til sommerhuset eller forteltet,...
har ca 10 stk og 2 frysere.....

Til jer som har spurgt på hvad jeg sælger....og til alle andre som er nysgerrige....så er her et par billeder på bare nogle af de ting som I kan købe i weekenden til mit åbent hus arrangement.
Jeg har RIGTIG MANGE TING.....så kig forbi.....

5 kommentarer:

  1. Sikke dog et lækkert univers du har omkring dig! Gid jeg boede i din landsdel, så jeg lige kunne komme forbi.

    Jeg kan ikke finde din webshop - er det mig, som er helt kuk?

    KH tina

    SvarSlet
  2. Novra, øv hvor gad jeg godt forbi, men VI deler desværre heller ikke landsdel. Kunne virkelig godt tænke mig nogle af de firkantede EK og røde hjerteskåle :0) -og stofferne og..

    SvarSlet
  3. puha.. hvis man bare boede i nærheden :( så havde jeg da hamstret en hel del både de firkantede erik kold bøtter og en masse stof :)

    SvarSlet
  4. en masse skønne ting. en stor gang guf :)

    x
    Margit
    creative tail

    SvarSlet
  5. Hvad er størrelsen på køleskabene og hvor er vi henne prismæssigt? Evt kontakt mig på noerbo@sol.dk

    SvarSlet