mandag den 11. april 2011

Snyd og bedrag

Her kommer den sande histrorie om ovenstående billede af min Wawa og jeg. BT ringede et par dage før jeg skulle på messe og sagde at for at gøre den artikel de skrev om mig levende, så ville de gerne have et billede af mig sammen med campingvognen. Hvad gør man så, når det er februar og der ligger 5 cm sne....Man tager en kost og starter fra morgenstunden med at feje hele græsplænen fri fra sne. Dernæst ryster man sneen af grenene i baggrunden ....venter på at solen kommer og lige fjerner det sidste....vupti...så smider man jakken ...ud kommer et stk sommerkjole, vinterblege ben....så hvis I synes mit smil er lidt STIFT...så kan det afsløres at det var HUNDEHAMRENDE koldt....men sommer og sol blev det......smiler...

Campingvognen som forøvrigt blev døbt "rouladen" står fra 20 Maj på Skovlund campingplads,. hvorfra den udlejes...se mere på http://www.skovlundcamping.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar