tirsdag den 17. maj 2011

Hjemmelavet pesto og friskbagt brød

Noget at det bedste jeg ved sammen med  lækker ost og italiensk landskinke/pølse.....og hvor tit får jeg så det........DET ER LÆNGE SIDEN....Inden jeg begyndte at lave campingvogne skete det egentlig med jævne mellemrum....I skrivende stund kan jeg slet ikke huske opskriften på pesto....
Sidste år var mit drivhus fyldt med 4 forskellige slags basilikum, var på kursus hos Camilla Plum, lærte om at få super flotte basilikum og bage lækre brød med sprød skorpe i gryde....I dag har jeg været i Gudme og købe gulv til mine udlejningsvogne...100 m2........aftensmaden blev Burger King....noget vi aldrig før gjorde...I morgen skal jeg hente ting i Ikea til mine vogne....vi passer det sammen med at vi kan spise der....på fredag skal jeg ud og sætte 2 af mine campingvogne op på Hverringe strand camping....mon jeg får pesto og friskbagt brød den dag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar